Hoeve Braamhorst is een plek waar mensen met een niet-aangeboren hersenletsel en/of chronische GGZ problematiek terecht kunnen voor dagbesteding en begeleid wonen.
Hoeve Braamhorst wilde meer zichtbaarheid en duidelijk maken wie ze zijn, waar ze voor staan en wat ze doen. Kortom, een juiste positionering van het ‘merk’ Hoeve Braamhorst zodat men binnen de markt weet waar het bedrijf voor staat en wat men doet. Hiervoor is een campagneplan ontwikkeld en uiteindelijk is de campagne opgebouwd rondom de slogan: Wij zijn Hoeve Braamhorst. Bij Hoeve Braamhorst staat de mens centraal. Niet alleen de bewoners en de deelnemers, maar ook hun omgeving, de collega’s, zorgpartners en stakeholders. Samen vormen zij Hoeve Braamhorst.
We mochten naast het concept, de complete positionering uit- en doorvoeren in de communicatiemiddelen. Van aangepast beeldmerk tot huisstijl en van website tot brochure. Als vaste communicatiepartner verzorgen we samen met Hoeve Braamhorst diverse communicatie-uitingen en de content voor social media.