Een fantastische plek voor een dagje uit, weekendje weg of een heerlijke vakantie? Dan moet je bij Recreatiepark Beringerzand zijn. Een kindvriendelijk park dat alles heeft waar een gezin naar zoekt op vakantie. Met twee restaurants, Pannenkoekenhuis Pater Pannenkoek en Restaurant/Feestzaal Patershof, een subtropisch binnenzwembad en een uitdagende binnenspeeltuin, kun je hier zowel een dagje als jouw hele vakantie genieten.
Crispy Concepts mag als strategische communicatiepartner hier deel van uitmaken. Wekelijks laten wij ons creatieve brein kraken bij het ontwikkelen van de marketing en de communicatie voor het park. Zo hebben we al de Beringerzand Courant, online marketing campagnes, de restyling van mascotte Bobbie de Beer en alle signing laten ontstaan. En daar houdt het nog niet op wat betreft Beringerzand. Ook voor Glampingtijd, een platform dat deel uitmaakt van de Beringerzand groep, hebben we de positionering en de campagne ontwikkeld. En alsof dat nog niet genoeg is, zorgen we ook dat de social media van zowel Beringerzand, Pater Pannenkoek, Glampingtijd en Patershof up to date blijven.
Crispy voor Beringerzand: